We gaan naar Madrid - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van jackysmit - WaarBenJij.nu We gaan naar Madrid - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van jackysmit - WaarBenJij.nu

We gaan naar Madrid

Door: Jacky

01 Januari 2014 | Nederland, Kaatsheuvel

Jey Jos en ik gaan ipv Carnaval vieren in Nederland naar Madrid. Dat is nog eens een leuk Nieuwjaarscadeau wat we onszelf gegeven hebben!
We slapen in het hotel Cortezo de reisgids vertelt ons het volgende :
"Dit zeer prettige driesterrenhotel ligt naast het Calderon Theater op ca. 250 meter van de levendige Puerta del Sol, de winkelpromenades en het beroemde Plaza Mayor. Een fantastische prijs-kwaliteitverhouding kenmerkt dit hotel dat opnieuw gedecoreerd is en een zeer moderne look heeft gekregen. De kamers zijn comfortabel en aangenaam ingericht en het hotel is ideaal gelegen om wandelingen te maken door de historische binnenstad. Vanaf het dakterras, met ligbedden, heeft u een schitterend uitzicht over de stad Madrid. Op loopafstand liggen de leukste restaurants en bars van Madrid.'

We hebben geboekt bij het reisbureau van vakantieexperts in Kaatsheuvel. De medewerkster had heel toevallig ook in hetzelfde hotel een verblijf genoten. We kregen van haar een goede tip om omdat we met de KLM vliegen lid te worden van Flying Blue dan kun je je koffer gratis meevervoeren. kost verder niets. We vertrekken op de 28e feb om 9.35 uur vanuit AMS en vliegen weer terug om 17.00 uur de vierde maart.
Intussen hebben we heel stoer ook een fietstochtje geboekt gisterenavond bij Baja Bikes. op zaterdagochtend om 10 uur vertrekken we voor een 3 uur durende fietsrit langs bezienswaardigheden en een tapas moment in Madrid.