Wat we nog meer gaan doen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van jackysmit - WaarBenJij.nu Wat we nog meer gaan doen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van jackysmit - WaarBenJij.nu

Wat we nog meer gaan doen

Door: Jacky Smit

07 April 2011 | Indonesië, Sanur

Jos ligt nu bij de Balinese massage en vanmiddag donderdag gaan we naar de Apentempel Uluwatu & Kuta

De Uluwatu tempel is uniek gelegen aan de westkust van het schiereiland Nusa Dua, half over de rotsen hangend op zo’n 100 meter boven de zeespiegel. In de tempel wonen veel apen, vandaar de bijnaam Apentempel. Na uw bezoek aan deze prachtige tempel, rijdt u naar het uitgestrekte Kuta Beach, waar u de zonsondergang kunt bewonderen.

En dit gaan we vrijdagochtend nog doen
Ubud
Deze dagtocht neemt u mee naar het kunstenaarsdorp Ubud bekend om z'n schilderkunst en eeuwenoude tradities. Hier bezoekt u de lokale markt en het heilige apenbos. Optioneel kunt u het Neka museum met z'n prachtige schildercollectie bezoeken.

En verder schuilen we voor de regen en zonnebaden.

• 07 April 2011 - 06:02

Ina En Gerard:

Hallo vakantiegangers,

Ik denk toch wel dat je vreemd gekeken hebt toen die rat langs de muur liep. Getver!!!!
    Nog een paar dagen mensen, dus nog even genieten.

groetjes uit Drongelen.

• 10 April 2011 - 07:30

Jacky En Jos:

hoi we staan nu op het vliegveld in Denpasar. vertrekken om 17.45 uur ( incheck)
    wat een regenbui net hier naartoe.
    vanochtend nog wel in de zon kunnen liggen, we komen in ieder geval heel bruin terug.

groetjes van Jacky en Jos
    het is hier nu half 4 in de middag nederlandse tijd 7 uurtjes vroeger dus
    voor eenieder een goedemorgen

• 10 April 2011 - 07:34

Jacky En Jos:

Bij de Uluwatu tempel hadden we een prachtig uitzicht. maar wat een brutale apen hebben ze daar zeg. Ze hbben niets te eten en daarom vinden ze het leuk om de toeristen te pesten.
    Op zoek naar voedsel

Van te voren in Kuta geweest wat een vreselijke plek om daar je vakantie te moeten vieren. Ik heb nog nooit zon vies goor strand gezien. vol met plastich stukken hout condooms nog meer plastic en glas. bergen hoog.
    De toeristen liggen daar dan ook nog tussen. brrr Ik begrijp niet dat Touroperators mensen naar die hel sturen.
    Ben blij dat wij in Sanur hebben gezeten.

• 10 April 2011 - 07:37

Jacky En Jos:

In Ubud eerst naar het apenbos geweest daar waren de apen wel lief behalve een die ging gelijk aan mijn witte broek hangen, dus mooi souvenir een apenvoet op een wite broek. wilde alle bananen ineens hebben die we hadden gekocht. later was er nog een aap die op mijn rug sprong en op mijn hoofd ging zitten.
    kei lache was dat.
    toen naar de lokale markt , heel wat anders dan de markten in thailand daar vond ik het net ff wat schoner.
    bij de starbucks koffie gedronken naast een heel mooie lotusvijver.

en 's avonds zagen we die kat weer een lukker stukje vis wegkapen bij ceasar restaurant.

• 10 April 2011 - 07:38

Jacky:

Ina het was echt heel vreemd en toen kwam er een jongen binnen zijn vriendin was er nog niet die kwam later en die zag die rat ook . hij zei staan die hier op t menu?
    ha ha.