Weer thuis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van jackysmit - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van jackysmit - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Jacky Smit

11 April 2011 | Nederland, Kaatsheuvel

Na een lange reis weer thuis beland om kwart over 1 vanmiddag.
De koffers zijn uitgepakt de was draait. De mails inmiddels gesorteerd de foto's bekeken en de kat en de hond zijn weer blij en dat is ook ons Dominique natuurlijk.

Nog steeds vind ik het onbegrijpelijk dat die sms updates van waarbenjij.nu niet goed doorkwamen, daarom uiteindelijk maar in Denspasar op de luchthaven weer een reacties geplaatst over wat we hebben beleefd.

De reis was fantastisch ondanks de regen die we af en toe ook hebben gehad. Maar gelukkig geen hoosbuien als we ergens iets aan het bezichtigen waren.
We hebben denk ik wel geboft dat we privegids en chauffeurs alle 5 de excursies kregen. Pacto was de lokaal vertegenwoordigende reisorganisatie en hun gidsen waren Geoffrey Vonny en Merta.

Het hotel was zeer prima, personeel liep de benen onder hun kont vandaan.
Enkel zouden mensen niet zo moeten mauwen over van alles en nog wat. Of ze het thuis zoveel beter hebben.

Ze vervelen zich gewoon omdat ze er veel te lang blijven/overwinteraars/ en dan gaan ze over van alles zitten te klagen, te warm te koud te nat te duur te weinig te klein waarom geen wifi op de kamer.

Foto's komen snel online.

• 11 April 2011 - 19:47

Ina En Gerard:

Hoi hoi,

Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat je het zo goed hebt gehad.
    Jacky, wat een leuke foto met die aap op je hoofd. Was die aap aan het vlooien??

groetjes.....

• 11 April 2011 - 20:08

Jacky:

haha ja leek er wel op he hij was eerst op mijn rug gesprongen om te kroelen, en toen kroop hij op mijn hoofd. Ik moet wel zeggen dat het naderhand wel heeft gekriebeld , omdat ik aan het zelfde dacht , krijg ik nu vlooien of luizen, maar weest gerust geen vlooien en luizen eraan overgehouden.